Šaknys ir sparnai

Audronė Kerpaitė

psichologė, geštalto psichoterapeutė, lektorė

Sveiki, esu AUDRONĖ KERPAITĖ, žmogus – siela, ieškanti, kurianti ir perkurianti, besimokanti, tyrinėjanti, kaip sukurtas ir veikia šis pasaulis. Po to jau esu psichologė, geštalto psichoterapeutė, ThetaHealing metodo praktikė. Tai, kuo dalinuosi, tuo ir gyvenu, nes pati išbandžiau su savimi. Tikiu, jog galiu nuvesti kitą žmogų tiek, kiek pati esu nuėjusi kelio, pamatyti tai, ką jau pati esu pamačiusi, pakeisti tai, ką jau pati esu pakeitusi savyje. O kitais atvejais, eiti kartu, išbūti, kurti erdvę patyrimui skleistis, ieškoti atsakymų drauge.

Iš pradžių didžiausią dėmesį skyriau protui lavinti, po to dvasingumo paieškoms, tačiau pastebėjau, kad kūnas – mano namai ir be jo negalėsiu daryti tai, ką protas sugalvos, ką siela pakuždės, kur širdis ves, nukeliauti ten, kur noriu. Taigi pastaruoju metu užsiimu ir kūno judesio praktikomis, kad išgirsčiau, ką mano kūnas nori man pasakyti, kad paleisčiau iš savęs tas įtampas, kurias per metų metus buvau sukaupusi savyje, norėdama pasirodyti „gera mergaitė“.

Šis procesas su visais sunkumais ir džiaugsmais yra geriausia, kas man galėjo nutikti, nes jaučiuosi labiau išsilaisvinusi, vientisesnė, harmoningesnė, išmintingesnė, daugiau džiaugsmo ir dėkingumo mano gyvenime. Taigi ir tave kviečiu asmeniniam transformaciniam procesui su manimi.

Audronė Kerpaitė
Audronė Kerpaitė - Šaknys ir sparnai autorė

Man svarbu:

Stiprinti žmonių ryšius ir santykius šeimoje per sąmoningumo plėtimą, vertybių auginimą, dėmesį bendravimo kokybei ir aktyviam klausymuisi, emocijų atpažinimui ir valdymui.

Padėti tau pamatyti savo istoriją platesniame kontekste – kaip tave veikia tavo giminės, senelių ir tėvų patirtys ir tavo santykiai su jais. Suprasti, kaip nematomomis gijomis susijusios įvairios tavo mintys, jausmai ir patyrimai. Suteikti tau įrankių, kaip gali visa tai keisti, kad išsilaisvintum nuo ribojančių įsitikinimų, nuoskaudų. Juk laisvas viduje, harmoningas, taikus su savimi žmogus gali kurti geresnį, šviesesnį ir meile vibruojantį gyvenimą.

 

  • Švelnumas ir struktūra

  • Harmonija su savimi ir pasauliu

  • Pusiausvyra pokyčiuose

  • Ryšys su savimi ir kitu

  • Bendradarbiavimas

  • Kūrybiškumas

18

Metų studijuoju žmonių psichologiją

8

Metus esu lektorė

6

Metai psichoterapeutė

4

Autorinės mokymų programos

2

Moksliniai straipsniai

1

Išleista recenzuota metodinė priemonė

Ką jau esu nuveikusi:

2021 10 13 Skaitytas pranešimas „Kai sunku: kaip padėti sau ir mokiniui?“ Užsakovas VŠĮ „Drąsa augti“.

2019 10 – 2020 01 STEP-M mokymai pradinių klasių mokytojams pagal KTU akredituotą programą 40 ak. val. Užsakovas VŠĮ „Drąsa augti“.

2018 – dabar Psichologė – lektorė

Veikla: Teoriniai – praktiniai mokymai socialinių darbuotojų padėjėjams: „Emocijos ir konfliktai“, 3 val. akredituotoje 40 ak. val. Įvadinės socialinio darbuotojo padėjėjų programoje. „Streso valdymas“, 8 ak. val. akredituotoje 16 ak. val. programoje. „Pykčio laboratorija“, 8 ak. val. akredituotoje 16 ak. val. programoje. Užsakovas MB „Patirtys ir idėjos“.

2016 07 Teorinis -praktinis pranešimas apie emocijų pažinimą ir valdymą Mandala festivalyje.

2015 05 12 Skaitytas pranešimas „Psichologinė pagalba intelekto sutrikimą turintiems

vaikams“, VDU psichologų absolventų klube.

2012 05 12 Skaitytas pranešimas „Depresija ir cukriniu diabetu sergančiųjų asmenybės savybių sąsajos su pozityviu požiūriu į lėtinę ligą“ Lietuvos psichologų kongrese – 2012 „Mokslas praktikai – Praktika mokslui“.

2010 06 – 2011 10 Savanoriavimas projekte „Didysis draugas Kaune“. Pagrindinė veikla – programos koordinatorė. VŠĮ Psichoterapijos studija, Molėtų g. 61, Kaunas

2010 06 08 Skaitytas pranešimas „Emociniai lėtinės ligos aspektai“ cukrinio diabeto draugijos “Aronija” nariams.

2009 05 22 Skaitytas pranešimas „Pozityvumas organizacijoje: darbo aplinkos ir individo perspektyva“ mokslinėje – praktinėje konferencijoje „Psichologas organizacijoje: šiandien ir rytoj“.

Moksliniai straipsniai:

Gustainienė, L., Kerpaitė, A. (2013). Depresija ir cukriniu diabetu sergančių asmenų pozityvus požiūris į ligą sociodemografinių rodiklių atžvilgiu. Visuomenės sveikata, 1 (60), 89-97.

Gustainienė, L., Kerpaitė, A. (2012). Sergančiųjų depresija ir cukriniu diabetu asmenybės savybių sąsajos su pozityviu požiūriu į ligą. Tiltai, 3 (60), 127-146.

Esu narė:

Lietuvos geštalto asociacijoje, tikrasis narys (www.lga-gestalt.lt).

Narystė Europos geštalto terapijos asociacijoje (www.eagt.org)

Narystė Pozityvaus auklėjimo konsultantų asociacijoje (PAKA, www.stepgrupes.lt)

Mokymai, kuriais didžiuojuosi:

  • Sisteminė – fenomenologinė psichoterapija (konsultavimas) ir šeimos konsteliacijos (2024 – dabar). (Sisteminių sprendimų institutas, Kazimieras Daugėla, Lietuva).
  • Priklausomybės fenomenas: pagalbos galimybės ir jų ribos (2023 m.). (Raimonda Tomkevičienė).

  • Thetahealing metodas pagal Vianną Stibal (2020 – dabar) (Inga Heron, Vilma Urbanavičienė, Lietuva)
  • Voicing intensive (2019 m.) (Pratibha, Italija)
  • Šeimos mediacija (2019 m.) (Roma Šerkšnienė, Vaiva Bingelienė, LIetuva)
  • Heart of Pressence training (2018-2019 m.) (Nishant Matthews, JAV)
  • Biodynamic breath and dance journey through the chakras (2017 m.) (Giten Tonkov, Poland)
  • Die Before You Die – The art of let go (2017 m.) (Kaifi Iraklis, Graikija)
  • Psichologinių krizių įveikimo programa (2016-2018 m.) (dr. Kristina Ona Polukordienė, Paulius Skruibis, Lietuva)
  • STEP (sistemingo efektyvių vaiko auklėjimo įgūdžių lavinimo) tėvų grupių (6-12 m.) vadovų mokymai (2016 m.) (dr. Jolita Jonynienė, Lietuva)
  • Geštalto terapija su vaikais ir paaugliais: Violet Oaklander darbo modelis (2015, 2017, 2020, 2023 m.) (Lynn Stadler, JAV)
  • Personal freedom training (2015-2016 m.) (Tarika Glubin, JAV)
  • Dailės terapijos metodų taikymas (2014-2021 m.) (dr. Audronė Brazauskaitė, Dovilė Jankauskienė, Justina Gervytė, prof.dr. Liudmila Lebedeva, Lietuva, Rusija)
  • Silva metodas: Gyvenimo būdas, Intuicijos lavinimas, Silva manifestacija (2014, 2018) (Deimantė Bartninkaitė, Rasa Bartninkaitė, Lietuva)
  • Primal Childhood deconditioning, Healing the inner teenager (2013, 2014 m.) (Premartha, Svarup, Italija)
  • Geštalto psichoterapija (2011 – 2017 m.) (dr. Rytis A. Stelingis, dr. Christine Stevens, prof. dr. Jan Roubal, Lietuva, UK, Čekijos Respublika)
  • Sveikatos psichologijos magistras Vytauto Didžiojo universitete (2008 – 2010 m.)
  • Psichologijos bakalauras Vytauto Didžiojo universitete (2004 – 2008 m.)
Knyyga

Gyvenimo išmintis

  • KAS ŽENGIA ŠVELNIAI, EINA TOLI. (KINŲ IŠMINTIS)
  • KUR YRA MEILĖ, TEN YRA GYVENIMAS. (MAHATMA GANDHI)
  • DIDŽIAUSIA GALIA, KURIĄ ŽMOGUS TURI, TAI GALIA PASIRINKTI. (J.M. KOHE)
  • TIESA SLYPI DETALĖSE. (A. KERPAITĖ)
  • AŠ VIS DAR MOKAUSI. (MICHELANGELO)
  • TAS, KURIS GYVENA HARMONIJOJE SU SAVIMI, GYVENA HARMONIJOJE IR SU VISA VISATA. (MARCUS AURELIUS)
  • ŠEIMA YRA KAIP MEDŽIO ŠAKOS. JOS AUGA SKIRTINGOMIS KRYPTIMIS, TAČIAU JŲ ŠAKNYS YRA VIENOS. (NEŽINOMAS AUTORIUS)
  • AUGA NE TIK VAIKAI, AUGA IR TĖVAI. TOL, KOL STEBIME, KĄ VAIKAI DARO SU SAVO GYVENIMU, JIE ATIDŽIAI SEKA, KĄ MES DAROME SU SAVAISIAIS. AŠ NEGALIU VAIKAMS NURODYTI PASIEKTI SAULĘ. VISA, KĄ AŠ GALIU PADARYTI – TAI PASIEKTI SAVĄJĄ. (J. MAYNARD)

 

Ką sako mano klientai:

Šaknys ir sparnai atsiliepimai

Prieš pradedant psichoterapiją pas Audronę buvau patyrusi pakankamai daug skaudžių išgyvenimų, kurie paveikė mane iki širdies gilumų ir pavirto į nerimą, persekiojantį netikrumo jausmą, įkyrias mintis ir nemigą. Mūsų kelionė nebuvo lengva, tam reikėjo didelio Audronės atsidavimo ir mano ryžto priimti ne tik gyvenimo iššūkius, tačiau ir pačią save. Buvo laikotarpių, kurie psichoterapijos metu buvo itin sunkūs, kartais galvodavau tiesiog viską baigti, nes judinti senas žaizdas buvo labai sunku.
Esu labai dėkinga Audronei už jos profesionalumą, viso mūsų bendravimo metu jaučiausi saugi, o psichoterapija ne tik leido išsipasakoti, bet ir išgirsti save, sąmoningiau vertinti savo ir aplinkos elgesį, lengviau išgyventi pokyčius, kitų žmonių kritiką, matyti pilnesnį gyvenimo paveikslą. Ačiū ir už kūrybišką priėjimą prie mano problemų, kuris leido man patogiau atskleisti savo mintis bei apmalšino sieloje gyvenusį skausmą.

Dabar žinau, kaip sumažinti baimės jausmą.

♥ ♥ ♥

Tikrai įdomu. Galėjau tuo [emocijų pažinimu ir jų išraiška] daug anksčiau pradėti domėtis. Būtų man tai padėję.

♥ ♥ ♥

Ačiū už padrąsinimą ir taiklią kritiką, kuri nepažemina, bet stumteli peržiūrėti ir padaryti iki galo.

Komandos tikrai labai džiaugiasi Jūsų konsultacijomis, jaučiame tikrai didelę pagalbą sudėtingesnėse situacijose, komandos gauna tikrai vertingų įžvalgų. 
Ačiū labai už bendradarbiavimą:)

Nustebino mokymų kokybė, tikrai nesitikėjau, kad mokymai, video, medžiaga bus dėstoma taip įdomiai, kad informacija bus tokia aktuali ir naudinga. Dauguma dalykų tarsi žinoma, tačiau medžiaga labai susisteminta, atrinkta, tiek daug praktinių užduočių. Man daug kas tarsi „suskambėjo“ naujai. Sužinojau daug naujų dalykų, kuriais, net neabejoju, pasinaudosiu tiek darbe, tiek ir asmeniniame gyvenime.

Nuoširdžiai dėkoju jums už atsakymus. Atsakyta išsamiai ir suprantamai, netgi iš savo patirties papasakojot situacijų. Vienais momentais net nustebdavau, kad jūs taip pat, jūsų kūnas taip pat reaguoja į tam tikras situacijas, nors, atrodo, esat psichologė, baigusi daug mokslų ir turėtumėt žinot kaip ”neprieit” iki tokios būsenos, bet paskui supratau, kad ir kiek mes besimokydami, turintys išsilavinimą, vis tiek visi esame ŽMONĖS. Tik jūs, turėdamos daug žinių, kaip vienoj ar kitoj situacijoje pasielgti, mokate išlaviruoti. Sėkmės jums tiek profesiniame, tiek asmeniniame gyvenime.

Labai ačiū už naudingus ir svarbius patarimus ir komentarus! Klausantis jų, atrodo, kad “tikrai žinosiu ir panaudosiu” situacijose. Akivaizdžiai aišku, kad tik praktiniai atvejai ir praktinės realios situacijos suformuos ir įtvirtins žinojimą, ką ir kaip turiu daryti ir kaip pasielgti! Tikiuosi, kad nuoseklus ir kantrus darbas su savimi padės ugdyti ir tobulinti savo ir profesines ir asmenines kompetencijas. Džiugu, kad rekomendavote  knygas, nes dabartinėje pasiūloje sunku išsirinkti tinkamiausias.

Dar noriu padėkoti už Jūsų mokėjimą “nekelti” streso – ramus balsas, lėtas kalbėjimas ir nuolatinis palaikymas bei supratingumas leido man ramiau jaustis ir optimistiškiau laukti egzamino.

♥ ♥ ♥

Ačiū jums labai už palaikymą, to labai norisi ir reikia. Dėkoju dar kartą už suteiktas žinias, kurios tikrai reikalingos ne tik dirbant darbą, bet ir tarpusavio santykius padeda spręsti.